SPØRGSMÅL & SVAR
Hvordan maler man et Mal Efter Tal maleri?
Du kan se vores guide til Mal Efter Tal her.
Er der nogen form for abonnement eller andre skjulte betalinger forbundet med min bestilling?
NEJ. På ingen måde. Hos os betaler du for den varer du får og intet mere.
Er der virkelig 100% tilfredsheds garanti?
Ja, det er der. Mit vigtigste mål er at have glade og tilfredse kunder. Jeg vil have at du handler hos mig igen og igen. Jeg vil også gerne have at du anbefaler mig til alle dine venner og familie. Det mål kan kun opnåes ved at have glade og tilfredse kunder.
Mit firma er et kundeorienteret firma til den sidste ende. Der bliver ikke brugt en eneste krone på reklamer. Jeg vil gerne bygge et firma op på "word of mouth" og ikke andet.
Skulle du være utilfreds med din bestilling vil jeg gerne høre fra dig. Giv mig chancen for at gøre det godt igen. Skriv til os på hej@MalEfterTal.dk og lad kundeservicen overraske dig.
Læg mærke til at alle billeder af produkter er vejledende. De viser motivet men det er umuligt at vise præcis hvordan maleriet kommer til at se ud når du har malet det. Der vil være afvigelser mht farvernes nuancer som bliver påvirket af din monitor/skærms måde at vise farverne på og den måde foto er printet på når du har modtaget dit sæt. Jeg kan derfor ikke yde en garanti for dit resultat. Det håber jeg at du kan forstå.
Tilfredshedgarantien kan ikke overføres til postnord's service.
Hvor meget koster fragt?
Levering er gratis. Der er ikke nogen mindstekøbs krav.
Hvor længe skal jeg vente på mine varer?
Alle varer sendes fra Danmark. Hvis du bestiller inden kl. 12.00 vil du få din pakke den næste hverdag. Vi sender med postnord og du får en email med dit tracking nummer når din pakke er sendt.
Hvis du har bestilt SKRÆDDERSYET MALERI skal du vente længere da jeg først skal lave det specielt til dig.
Hvad sker der hvis jeg ikke henter pakken?
Hvis du ikke henter din pakke og den bliver sendt retur til os bliver du refunderet så snart vi modtager den.
Det er dit ansvar at holde øje med din pakke. Selv hvis postnord/GLS ikke efterlader en besked om at den skal hentes, så er det DIG som skal forhøre dig hos postnord/GLS og sørge for at hente den.
Hvis pakken kommer retur fordi du ikke har hentet den trækkes den omkostning der er forbundet med at pakken kommer retur til os, som udgangspunkt 75 kroner. Vi er meget kede af at skulle indføre dette og håber virkelig at du holder øje med din pakke og henter den. Håber på din forståelse hvis din pakke kommer retur.